3 oktober 2017 - etappe 3 : Groningen - Haren. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu 3 oktober 2017 - etappe 3 : Groningen - Haren. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu

3 oktober 2017 - etappe 3 : Groningen - Haren.

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

03 Oktober 2017 | Nederland, Groningen

Vanmorgen weer om 8 uur ontbijt in de keuken met Sjors, het was weer heerlijk en gezellig gekletst.

Daarna de spullen de auto in en we vertrekken met een heerlijk weertje naar Haren, naar de P + R.
We parkeren daar gratis onze auto en gaan met de bus naar Groningen, naar het station waar we gisteren eindigden.
Eerst lopen we nog een stukje de stad uit, dan door een park, heel leuk en al gauw lopen we langs het Noord-Willemskanaal.
De originele route loopt rechts van het water door de natuur, maar ze zijn druk aan het werk daar en dus lopen we nu tussen het kanaal en de A28.
We lopen heerlijk in de zon en het is eigenlijk te warm met een jas aan.

Na 6 km zijn we weer bij onze auto en besluiten eerst maar eens lekker koffie te gaan drinken.
We vinden een super leuke lokatie : Paviljoen "Sassenhein" en ontmoeten daar een mede PP-er, die we gisteren al een aantal keren zagen en drinken gezellig koffie samen op het terras in het zonnetje. Een heerlijke afsluiting.

Dan gaan we weer richting huis, kopen onderweg nog een broodje en komen voor het avondeten weer thuis.

Super leuk was dit eerste PP weekend; heerlijk gelopen.