15 mei 2018 - deel van etappe 11 : Heide - Sittard - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu 15 mei 2018 - deel van etappe 11 : Heide - Sittard - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu

15 mei 2018 - deel van etappe 11 : Heide - Sittard

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

15 Mei 2018 | Nederland, Montfort

Het vervolg op de etappe van afgelopen vrijdag kunnen we gelukkig al snel doen.
Ook vandaag is het weer heerlijk weer en Nicky mag weer mee.
We gaan met de auto naar Sittard en gaan van daar met de trein naar Susteren en lopen naar Heide, waar we onze wandeltocht weer oppikken.

Een klein stukje door Heide, en dan lopen we al weer gauw buiten het dorp en de bossen in. Heerlijk is het en heel rustig.
We komen bijna niemand tegen.
We lopen langs de Duitse grens, het smalste stukje Nederland.

We lopen -nadat we lekker hebben gepicknickt- door een klein dorpje Millen.

Niet veel later lopen we Sittard al binnen en lopen zo het centrum in.
Wij besluiten maar lekker een biertje te pakken op het terras.
Het ging zo snel vandaag, maar etappe 11 van 24 kilometer hebben we dan toch achter de rug.