8 okt. 2018 - deel van etappe 8+9 : Swolgen-Venlo - Reisverslag uit Velden, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu 8 okt. 2018 - deel van etappe 8+9 : Swolgen-Venlo - Reisverslag uit Velden, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu

8 okt. 2018 - deel van etappe 8+9 : Swolgen-Venlo

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 Juni 2019 | Nederland, Velden

Met de auto naar onze B & B Villa Wambacherbos in Tegelen. We laten onze auto achter en lopen naar de bushalte, een dikke km verderop en vertrekken naar Velden, waar onze route vandaag start.
Het is heerlijk weer en lopen vlak bij de Maas, dan langs akkers en stukje bos.
Voordat we Venlo binnenlopen lopen we echt direct langs de Maas en komen we een groep Galloways tegen midden op ons pad, met een paar jongen. We lopen er maar met een boog om heen met Jason.
Voordat we echt in de stad komen lunchen we lekker op een bankje aan de Maas.
Leuk om Venlo zo binnen te lopen, prachtige wijk met herenhuizen. Bij het station is etappe 8 afgelopen en doen we nog een stukje van etappe 9.
Een stuk langs het station, maar al gauw lopen we Venlo uit. Een prachtige route langs de Bovenste Molen, heel mooi.
We lopen zo Tegelen binnen en lopen naar onze B&B, hebben 15,5 km gelopen. We kunnen heerlijk even in de tuin genieten van een biertje.
's Avonds uit eten net over de grens aan de rand van een bos.
Het was een heerlijke dag.

Jolanda

André en ik lopen samen met onze bruine flatcoated retriever Jason het Pieterpad. Als we beginnen in Pieterburen is Jason net 1 jaar geworden, wanneer we op de Pietersberg zullen zijn is de vraag. Eerst genieten van alle kilometers samen lopen.

Actief sinds 23 April 2022