12 juni 2019 - etappe 6/7 : Gennep - Vierlingsbeek - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu 12 juni 2019 - etappe 6/7 : Gennep - Vierlingsbeek - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Jolanda Wezel - WaarBenJij.nu

12 juni 2019 - etappe 6/7 : Gennep - Vierlingsbeek

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 Juni 2019 | Nederland, Sambeek

We gaan deze keer 3 nachten op PP en met 2 auto's. Het OV is op deze etappe's niet heel handig voor ons.
We vertrekken uit Honthem met regen, onderweg nog veel meer regen en in Smakt (ons eindpunt voor die dag) gaan we eerst maar even koffie drinken.
Het is heel even droog en besluiten toch maar te vertrekken. Met André's auto gaan we naar Sambeek waar we gelijk de poncho's aan konden doen. We lopen veel over zandwegen, het loopt heerlijk, maar wel nat.
In Vierlingsbeek aangekomen kunnen we droog onze boterhammen opeten en de zon breekt door, poncho kunnen we laten drogen en kan de rugzak in.
Hier eindigt etappe 6.
Vierlingsbeek lopen we uit in zon en wind naar Smakt en gaan daar nog even de kapel in en branden een paar kaarsjes.
Een lekker stukje gelopen van 10 km op deze eerste dag.
Een stukje rijden naar onze B&B in Lottum La Vie en Rose.
Een prachtige kamer, en gaan eerst maar eens lekker de sauna in.
's Avonds uit eten bij Restaurant "Bij Cristoffel" in Broekhuizen, waar we ontzettend lekker hebben gegeten met uitzicht over de Maas. Voor de lol gaan we maar even heen en weer met het pondje, waar Jason ook van geniet.

Jolanda

André en ik lopen samen met onze bruine flatcoated retriever Jason het Pieterpad. Als we beginnen in Pieterburen is Jason net 1 jaar geworden, wanneer we op de Pietersberg zullen zijn is de vraag. Eerst genieten van alle kilometers samen lopen.

Actief sinds 23 April 2022